Vecka 29

Denna veckan har varit planerad väldigt länge nu, och den kommer blir grym med mina underbara vänner!

Imorgon är inget så speciellt, ska till stan med mamma för en lunch och kanske lite shopping och sen ska ja sova hos Elin.
 
Sen på tisdag så ska elin ha tjejmiddag för hon fyller år idag GRATTIS TILL DAAAJ! haha och då ska hjälpa henne hela dagen och fixa, hon ska ha strandtema och det kommer bli så grymt, tror de är 15 tjejer som kommer!
Så den kvällen blir nice & mysig. När det är slut åker jag och clara hem till mig i stan och sover för vi ska upp rätt tidigt på onsdagen för att åka iväg. 

Jappp på onsdag åker jag, clara, elin, hanna, dina & elin upp till claras sommarställe i kungshamn och ska stanna till söndagen. Det är ju seglarveckan då och vi har så mycket planer!!! ÄR SÅ GRYMT TAGGAD 
Även sju av våra killkompisar ska upp till fredriks sommarställe där så vi kommer umgås massa med dom 
Kameran är redan packad, så massvis med bilder kommer att komma upp sen när ja är hemma igen 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0