varför jag inte går i skolan

har fått någa frågor om varför ja inte går i skolan så tänkte svara på det nu 
 
Jag är 96:a och började gymnasiet efter förra sommaren på en skola i stan, trivdes i början tils i oktober typ som ja inte trivdes längre, klassen var dålig och själva skolan var sådär tycker jag och då provade jag på 2 dagar på polhemsgymnasiet men dom låg så mycket före så det kändes inte bra, och efter det blev ja så trött på skolan och orkade inte lägga ner tid på att komma ikapp eller byta till en annan skola ja så ja hoppade av och ska börja om 1:a nu till hösten på lerums gymnasium där ja ska läsa handel! Så hoppas verkligen att de kommer bli bra 
dom flesta ja känner ska börja på lerums då de blir kul! Hoppas ni fick svar på de ni ville 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner du några mer som ska gå i handel? Eller vet några? Hade varit kul om du skrev de :D

2013-06-09 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0