Min helg!

Godmorgon, ligger i sängen nu och precis vaknat !! Tänkte bara berätta lite kort vad jag gjort i helgen. 
 
I fredags så träffade jag sofie, drog och åt sushi och sen på kvällen vid typ 9 så drog vi till floda hem till en kille där det var några fler killar, så drack vi och chillade! Hade det mysigt och kul! Sen drog vi hem vid 3 tiden
 
I lördags (igår) så låg ja inne hela dagen, hade typ depp dag hahaha. Men lyssnade bara på musik och tog det lungt, men sofie hade också tråkigt så vi bokade en bio som var klockan 9, såg familjetrippen som jag sågs sist med men tycker den är skit bra och kul. Sen kom jag hem vid 12 och somnade direkt. 
 
Idag ska jag pluggaa massa, har lite grejer som jag ligger efter med som måste vara klart i morgon så har lite panik!! Men det löser sig, ska äta en god frukost nu och sen åka å köpa lite gott, ett måste för att kunna plugga 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0