Inte min dag idag !

usssshhh trodde denna dagen skulle bli underbara eftersom ja slutade halv 12 men nej den har bara varit jobbig hitills. Är hemma nu men först var det när ja satte mig på tåget och skulle stämpla så hittar ja inte min plånbok så fick världens panik och rota i hela väskan sen kom ja på att ja glömde den i skåpet så satt hela vägen och hoppades att de inte skulle komma en kontrollant, sen så ska ja ta spårvagnen hem och då går inte min spårvagn från centralen så gick till brunns, den gick inte där heller så då frågade ja en sån som hjälper och hon visste inte,blev väldigt sur och irriterad för vad fan gör hon där om hon endå inte vet vilken spårvagn man ska ta???? men tillslut hittade ja en buss som vid lilla bommen som åkte dit jag skulle!!
haha jätte ointressant men nu vet ni ialla fall

Skulle träffat clara och fika men mina pengar ligger i plånboken och pa är inte hemma så har inga pengar så det blir inte heller av nu, saknar min brud så mycket !! Inte träffat henne på hur länge som helst så var verkligen synd... puss puss 
 
har inga bilder heller.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0