Väldigt vad dåligt

Bloggar inte alls bra men min blogg app funkar inte, vet inte om dom är samma för alla men har inte funkat sen ja uppdaterade den!!?? Jätte konsigt så kan ju inte blogga när ja är ute bara när ja har tillgång till min data så blir ju sämre men ja vill verkligen göra det bättre!!
 
Igår var jag på någon skogs grej med klassen, både tråkigt och kul och efter det käkade jag på jenesens med clara och sofie, mittt favvvooo ställe just nu haha !! Är stammis verkligen. Sen drog ja hem och duschade å lite sånt sen kom frida till mig så åkte vi till stan igen så gick vi på bio och den var sjukt rolig, såg familjetrippen, rekomenderar den verkligen om ni ville se en bra och rolig film. Sen åkte vi till frida så sov jag där och idag har vi varit i stan för hon skulle kolla på en jacka och åt även på jensens inan vi åkte hem haha ja e galen !! Efter det har ja tagit de lugnt och även gymmat med syster, ska komma igång nu igen äntligen. Ska snart sova för börjar tidigt imorgon så puss & godnatt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0