♥ Linné ♥

 

Dagens klädval!

 

Mot stan

Har precis fixat i ordning mig och ska snart gå till tåget mot stan där ja ska möta upp ellen för en fika!
ska även kolla lite kläder och se om ja hittar något fint, behöver mera tröjor så ska leta efter det. 
Tog två bilder på vad jag har på mig men det laggar så kan inte föra över bilderna till datan och har 
bråttom nu så får fixa det när ja kommit hem igen. Hoppas ni får en bra lördag!! Kram 
 
 
 

Ett av mina favvo köp i sommar

Dom här underbara solglasögonen fick ja av pappa i sommras. loooove it 
 

ninetynine sheep OK it's time to sleep

Godmorgon! Ligger i sängen och vaknade för trettio minuter sedan och ska ligga här och kolla lite gossip girl avsnitt innan ja går ner och äter lite frulle. Idag har jag verkligen ingenting planerat så det är skönt fast endå tråkigt för vill verkligen hitta på något, är jätte partyy sugen haha! Tråkigt inlägg men ville uppdatera lite. Puss
(Har spillt på mina tofflor ser lite disgusting ut hahaha)  

Regnig och mysig dag

Idag har varit en riktigt regning dag och ja har varit ledig så det var perfekt väder. 
Vaknade dock tjugo över sju och kunde typ inte somna om, det gick lite men då blev ja väckt av sms haha 
Men låg i sängen till 2 typ och kollade massa gossip girl avsnitt & åt en massa gotti, regn + film= bäästa
 
Sen träffade jag lisa och åt sushi vid 6 tiden, skulle egentligen kanske dratt på bio men så blev det inte så nu ligger ja hemma och kollar GG med mig själv haha!! Ska gå ner och käka lite tacos och sen förtsätta kolla GG
Blir inget mer inlägg idag för klockan e rätt sent redan för att ja ska orka blogga senare haha. Godnatt 
 
 
 
 
 

already miss everything from this summer

 
 

details from my room

 

new and fresh

Nu har ja äntligen fått en ny header och lite nytt med deisgnen och har blogglust!! Känns verkligen så mycket bättre att blogga nu när man är nöjd med sin bloggdesign. Jag hoppas verkligen att ja kommer börja ta kort hela tiden nu och inte skita i bloggen för tycker det är så sjukt kul & nice att blogga!
Vill verkligen få er som läser min blogg att fortsätta och även få nya läsare.
 
 

Känner inte alls för detta

Ligger i sängen nu och har ångest över att skolan börjar imorgon, visst de ska bli lite spännande med ny klass fast endå inte, haha vet redan alla som ska gå i min klass typ! Men börjar i samma som min bästa vän sofie så det är skin skönt, vi bor ju grannar också så vi kan ha sällskap varje dag liksom ! 
Men känner verkligen inte för att börja, läxor och massa press på än haha 
 
skypar med sofie nu, vi pratar om vad vi ska ha på oss och massa men måste sova snart för klockan 
står på 8 och det var riktigt längesen ja gick upp så tidigt, typ ett årsedan hahaha
ÖNSKA MIG LYCKA TILL att komma upp. Kyssssss 
 
 

Underbara mamma & syster

Igår var jag i Kungsbacka med mamma och syster, var och kollade kläder och lite så! Fick med mig ett par jeans från Zara och trosor :) skulle köpt höst jacka men hitta ingen så ska leta idag efter det. Sen åt vi på en jätte god restaurang i Kungsbacka så hade en jätte mysig dag!! Puss & Kram


Mina saknade brudar

Hej Hej!
 
Har faktiskt inte gjort så mycket dom senaste dagarna, en kväll träffade jag ellen och clara som ja inte träffat på hela sommarlovet så det var riktigt mysigt! Men annars har ja mest varit hemma, gått på stan lite och sånt 
Är hemma hos pappa i stan och ska vara här tills ikväll eller imorgon sen åker ja till mamma igen 
Kan fortfarande inte fatta att skolan börjar på måndag, helt SJUUUKT va fort tiden gått tycker jag 
Här är lite bilder från kvällen med clara och ellen! 

 
 

Börjar tröttnar

Hej Hej! Har funderat och vill göra en ny design och header nu för har verkligen tröttnat på det jag har nu 
Vet inte om ja bara ska göra en text eller om ja ska ha med bild, får se vad som blir snyggast men vet 
ialla fall att jag vill ändra! Sen så ska ja försöka nu att gå ut och ta massa kort, för gillar själv bloggar 
med mycket outfit bilder och annat skoj va dom gör på dagarna tex, kyyysssss 
 
 

poolhäääng

Tjooo! Idag drog ja & elin till marcus vid 1 tiden och solade å bada i hans pool 
hade riktigt gött, sen kom även oskar! så vi har varit där hela dagen men nu är ja hemma och har precis duschat
idag händer verkligen ingenting, marcus och elin ska vara med varandra och alla andra tjejer är borta och killarna ska också bara vara med varandra så idag blir de nog myskväll för mig själv, men taggar upp för imorgon för 
då blir det pooolpartyy hos marcus med alla. Ska försöka ta massa kort för är sämst på det. puss puss 
 
 

B.loved

mitt internet hat laggat sen ja gjorde det sista inlägget och sen dog min kamera så hann bara ta kort på en sak ja köpte igår! Får förröska hitta laddaren och ta kort på det andra ikväll om ja hinner eller imorgon!

Men är super nöjd med dom här skorna, alltid roligare att ha lite annorlunda skor 
 

Mamma & Syster

Hej Hej! Igår så var jag i stan med elin en snabbis och sen mötte jag min mamma och syster vid linne för vi skulle käka luch, vi gick till haga där vi åt på en jätte mysig resturang och ja fick min älsklings mat! Fisksoppa :) :) 
Sen skulle vi egentligen åkt hem men vi kollade runt lite i affärer och ja fick med mig två saker hem!! 
Tänkte lägga upp dom två sakerna + saken ja fick när jag var i kalmar tillsammans och tre saker till ja köpt nydligen. Så kika in senare så ligger det uppe hä på bloggen!
 
Nu sitter ja fortfarande i sängen och ska snart gå och duscha, sen fixa en god frukost 
Kyss & Kram 
 
 
 

RSS 2.0