Några från igår

Igår så var ja på krök hos Clara, sov även här inatt! De var kul, sen så somnade vi typ vid halv 4 eller något sånt! Nu har vi käkat frulle och snart ska ja åka hem och ikväll ska ja träffa Elin och kanske några mer :) här är några dåliga bilder från igår! Puss


Skulle dödat för denna kroppen


Sjukt chill kväll igår

Hej Hej
Har vaknat och ligger i sängen nu
Är skit trött men kan inte somna om
Igår så skulle ja bara vart hemma men så smsade Clara och Lisa å sa att de var krök i Lerum så ja tog toget in vid 10 och kom dit halv 11. Det var jätte chill och mysigt, kom hem klockan 4 och somnade typ 5 eftersom de var ljust ute och har ingen gardin i mitt rum...
Men hade en bra kväll! Puss Puss


Ensamt men mysigt

Idag hade jag oh några lite planer att gå på bio men så blev det inte, så ja bestämde mig för att bara vara hemma själv och kolla film! Känns väldigt ensamt eftersom ja sovit med clara varje dag och inte vart ensam i mer en typ 1 timme, haha men det är skönt också ibland! Sen imorgon vet ja inte riktigt va som händer, inget planerat ialla fal
Men nu ska ja kolla film och käka B&J ;) puussss 
 

Mina dagar

Torsdag: Då åkte ja från mitt sommarland till kungshamn där clara, emma och sofie var där vi bodde hos clara som har sommarhus där. Först gick vi till ett berg och satte oss där med lite mackor, godis å snackade massa
sen gick vi till huset och hade mysigt där med gott och film!
 
 
Fredag: Midsommarafton och vi började med att gå ut för att plocka blommor så vi kunde få ihop fyra midsommarkransar och då fick vi tillslut, så då satte vi på oss klänningarna och gick till 'parken' där de var massa folk och midsommarstång, dans och allt de där vanliga! Stannade inte så länge utan gick hem och käkade pizza och thai mat, sen chillade vi bara hemma tills klockan blev halv 7 då vi skulle gå till harrys för middag!
Där vara rätt många som ja kände, så snackade lite med dom och vi fick även köpa dricka i baren, hahaa yäää
Sen drog vi till smögen men där var tråkigt så vi åkte tillbaka till kungshamn där vi träffade på två killar som bjöd med oss på fest! Väldigt kul kväll förutom några saker men de tar ja inte här 
 
Lördag: Ja då sov vi ut och sen käkade lite frukost, fixade oss och sen drog vi till smögen men så kom emma och sofie på att dom hade bråttom för dom skulle med en buss men ja och clara skulle stanna längre, så vi käkade as go lunch där, gick runt på smögen och kollade och vidare in på sea lodge, var sådär kul 
är säkert jätte kul om man är 18 eller om man hade dratt dit flera tillsammans sen vid 7 tiden åkte vi hem 
 
Dom andra dagaran har ja varit med clara nästan hela tiden, va med tim & lisa också en dag 
Men har mest chillat, grillat, fikat, vart i stan och såna saker. Har även jobbat en dag, målade med clara 
 
 
 

oj oj oj

Nu var det längesedan ja bloggade, men har inte haft någon blogg lust alls faktiskt och har inte haft någon data men nu har ja det igen så mycket härligare! Hatar att blogga från mobilen 
Tänkte berätta lite om mina dagar i ett annat inlägg, mest om min midsommar 
Hoppas ni hade en toppen midsommar, ja hade ialla fall en go midsommar 
puss puss 
 

Barnvakt

Kom till landet igår och haft de mysigt, Elin & Olivia är här också och nu passar vi lillebror! Lite mysigt sådär och ikväll åker jag till Kungshamn pch där är några tjejer så där ska ja fira midsommar ! Puss


Hoppas på en varm dag

Godmorgon! Nu har ja vaknat och ska gå upp för att dusha och lite sånt :) 
 
Idag så ska jag med lisa & tim ut med båten så ska vi åka till något ställe där vi ska lägga oss och sola 
Hoppas på att det inte är moln eller inte blåser för mycket för dååå blir det icke bra förstår ni, hahha 
Men de ska bli kul att göra något! puusss & kraaaammm 
 
 

condeco

Hej Hej! Kom hem för ett tag sedan från stan har fikat med elin på condeco :) hade en massa att snacka om och nu är vi hos mig, så ska hon sova här och imorgon så ska ja upp rätt tidigt för då ska ja ivääääg! men mer om det imorgon. puuusss pusss 
 
 

Ett tag sedan

Nu har ja inte bloggat sedan lördags men har varit hos mamma och hade datorn hos pappa och har verkligen inte orkat mobilblogga! Men jag har haft bra dagar med mina vänner och familj! 
 
Idag har ja varit med tim och lisa, kanske ska ut och träffa dom i stan. Hoppas ni haft en bra start på erat sommarlov, har inga bilder från helgen tyvärr! Lite synd! Puss & Kram 
 

Tidig morgon

Heej
Igår åkte ja till Elin vid 8 tiden så la vi oss och kolla på en film, imorse gick vi upp 7 för Elin åkte till Spanien idag!!
Saknar henne redan och önska ja var med som förra året men i år blev de inte så :( hon ska vara borta 2 veckor men hoppas de går fort, nu är ja hemma och har lite planer för idag men har ingen data här så blir inte mycket uppdatering
Puss


Lite från min dag- Video


Fixar mig

Tjaaaa! Har satt på goo musik och tänkte börja fixa i ordning mig lite, klockan bara tickar iväg ! 
Vet inte hur det blir ikväll men ja tror jag ska till lerum och träffa alla där, kanske blir att dra till en sjö i alla fall.. 
Men ville bara slänga in ett blogginlägg till er, kkyyyssss 
 
 
 

Riktigt seg morgon

Hej Hej
Idag har varit en riktigt seg morgon
Ja vaknade vid 11 och då gick ja upp och la mig i soffan å har legat här tills nu, är inte hungrig och känner mig inte så bra... idag har mina kompisar skolavslutning och ska fira ikväll men vet inte om ja känner för att vara med, vädret liksom och dras plan är att vara vid en sjö så njaaaaa
Blir kanske en dag med massa gottti saker! Puusss


Bästa pappa

Heeeej från en super glad Alice
När pappa hämtade mig förut så hade han köpt en sak som ja fick se när vi kom hem, och både ja & min syster blev super glada och även min lillebror hahah
Puuusssss


Gårkvällen

Hej alla underbara
Igår så drog ja och Lisa till ett fik och de var jätte mysigt, pratade om massa och sen så åkte vi till Lerum så sov ja hos Lisa inatt men nu är ja hemma för papps hämtade mig vid 2
Ska bara kolla film och sånt ikväll, är jätte trött!
Tre bilder från igår. P&K 


härlig dag

Elin kom hit förut och så fixade jag mig sen drog vi till stan för hon skulle köoa en väska sen tog vi en glass vid kungsport, hade jätte mysigt och nu är jag med lisa hemma hos mig! Får se vad vi hittar på puss 
 
 

Saknar denna kvällen!!

Detta var den bästa dagen i hela mitt liv men var endå så hemskt när det var slut! Jag fick se min älskling live men efter det så blev man ju enu mer käääär i han än vad man var innan, när ja var hemma kollade på videosar så kunde ja börja gråta för ja saknade stunden när konserten var! Och min dröm hade ju vart att få träffa honom 
Och den drömmen ska bli sann!! hahaha ville bara dela med mig av detta till er 
 

BLACK

 

Boooring

hade jätte tråkigt så blev as sugen på att ta lite kort så de gjorde jag med mitt nya linne! 
Lägger nog upp bilderna imorgon! Nu ska ja käka sushi så ha de gött babesss 
kyyss 
 
 
 

Två snabba på dagens outfit

 
 
 

REA

Hej Hej 
Idag åkte ja in till stan och mötte ellen klockan tio så gick vi till fiorucci som har rea som alla vet 
haha det var sjukt mycket folk och as lång kö, men ja fick med mig en tröja hem och ska nog dit  imorgon igen och hoppas på att en annan sak finns kvar som ja ville ha ! Här är en liten bild på hur tröjan såg ut, snyggare i verkligheten, haha ! puss 

varför jag inte går i skolan

har fått någa frågor om varför ja inte går i skolan så tänkte svara på det nu 
 
Jag är 96:a och började gymnasiet efter förra sommaren på en skola i stan, trivdes i början tils i oktober typ som ja inte trivdes längre, klassen var dålig och själva skolan var sådär tycker jag och då provade jag på 2 dagar på polhemsgymnasiet men dom låg så mycket före så det kändes inte bra, och efter det blev ja så trött på skolan och orkade inte lägga ner tid på att komma ikapp eller byta till en annan skola ja så ja hoppade av och ska börja om 1:a nu till hösten på lerums gymnasium där ja ska läsa handel! Så hoppas verkligen att de kommer bli bra 
dom flesta ja känner ska börja på lerums då de blir kul! Hoppas ni fick svar på de ni ville 


En dag för bara sängen

Hellooo, har inte rest mig ur sängen än och tänker inte göra det på ett bra tag till! 
Riktigt äckligt väder, men endå mysigt. En dag som bara kommer tillbringas i sängen med en go film 
Ska till pappa idag men funderar på att skita i det men får se senare hur det blir me det, känner inte 
alls för att ta tåget till stan men om vädret blir bättre så kanske haha! pusss puss 

några från tjejmiddagen

Här är några av alla bilder från tjejmiddagen hos Clara i torsdags! 
 
 
 
 

riktigt nice kväll

Heeejj! Har inte varit alls bra med bloggningen men ja bloggar när ja känner för det och har tid! 
Men igår var en jätte grym kväll, först så var vi hos mig några stycken och kröka lite och sen så vid 9 tiden så drog vi på fest hos emma, och där var massa folk och det var riktigt kul! Tog tåget därifrån tjugo över 3 med julius, oskar och fredrik till stan så kökade vi donken, sen åkte vi hem till mig i stan och sov där! Så somnade klockan 5, halv 6 eller något så idag är ja sjukt trött! Kom precis hem från centrum där ja käkade sushi med lisa och mötte även marcus & elin så snackade vi alla lite! Nu ska ja göra mig i ordning lite så får ja se vad som händer ikväll, har lite planer! Puss Puss 

en grym kväll med mina goa brudar

Heeeeej! kom nyss hem från clara, har varit på tjejmiddag där idag med massa goa brudar och det var jätte mysigt men hade inte med min kamera så har inte bilderna från kvällen men får dom i morgon så imorgon kommer de upp bilder från kvällen, bjuder på en bild ialla fall på oss ! Nu ska ja gotta ner mig i sängen och
imorgon väntar en grym dag, har rätt mycket att göra och sen så hoppas ja att kvällen blir som ja hoppas på 
Hoppas ni haft en bra kväll, puss puss 
 

Jobbig natt & morgon

Godmorgon! 
Inatt har jag haft jätte svårt för att somna som jag aldrig brukar ha, somnade inte förens 3 och sen vaknade jag 7 imorse och var jätte pigg fast endå as trött haha, så somnade jag om 1 timme efter och nu har jag vaknat!
Men är jätte trött, haha 
Min dag är planerad, och den ska bli jätte mysig!

Ska käka lite frukost, hoppa in i duschen och så fixa mig sen. Senare åker ja till lerum och möter elin så ska vi fixa en sak och sen åker vi tillbaka till stan så ska elin köpa något och så åker vi hem till mig, köper med oss något gott! Ska bara ha en jätte mysig chill dag med min bästa vän, marcus kommer även hit senare och så sover dom två här :) Hoppas att ni också får en toppen dag  
P&K
 
 

4 frågor & svar

Shiiit vilka fina bilder :) 
Vart har du tagit dom och vad använder du för kamera ?? Du är jätte fin
 
Tack så mycket! Dom är tagna i min trädgård och utanför på gatan några av dom! Kan visa den i ett inlägg 

 
Vart köpte du deen?:)
 
Skrev det i inlägget under men den kommer ialla fall från h&m och kostade 99 kr 

 
Har du tatuering på ryggen ??
 
Ja det har jag!

 
Går du på gymnaiset ? vilken skola ? linje ? 
Bra blogg! :)
 
Går inte i skolan nu, ska börja till hösten! Taaack 

Hemma

hej hej! Kom hem igår från landet och inte haft riktigt lust till att blogga men nu är ja igång igen 
igår kom jag hem vid 7 tiden och sen vid 8 åkte ja till lerum och sp träffade jag min efter längtade babe!! 
Så satt vi ut vid en brygga och hade det jätte mysigt verkligen, pratade om en massa verkligen sen sov ja hos mamma och så kom pappa och hämtade mig så har ja varit hemma sen 3 typ!  
Denna veckan/helgen är helt planerad och kommer bli GRRYYYM! 
 

Lite sällskap

Hej Hej
Har legat lite i solen men blåser i dag så inte lika varmt, men om 1 timme så är Elin påväg hit så stannar hon tills imorgon för hon var ledig från skolan
Så ska bli mysigt med lite sällskap, haha! Puss


helt amaziiing


En till underbar dag

Nu är vi ute med båten och har inte haft tid till att blogga idag, glömt att ta kort med kameran men några bilder från mobilen kommer upp sen när vi kommit hem från båten ! Puss


RSS 2.0