bilder från idag


Love

Har legat ute i solen nu i kanske 2 timmar och harregud va varmt det är
Blir nog dopp i havet sen!!
Hoppa ni har en toppen dag ni med
Kraaam


Underbart

Nu är vi framme och gud vilket underbart väder, perfekt att vara här nu
Ska käka lite lunch snart sen sola tror ja
Puss


Smygtitt på dagens


Malö

Godmorgon! Nu har jag varit uppe ett tag och duschat, packat lite och ska nu äta frukost 
Åker till sommarlandet idag (malö) med familjen och stannar tills måndag, ska bli jätte mysigt 
jag brukar alltid ta med mig en kompis men denna gången kände ja inte för det, ska bara 
ha en helg med min familj och inte tänka på allt här hemma! Har inget internet där men får 
mobilblogga lite och även internetdela med mobilen, kameran är med så lite kort blir det säkert
Puss Puss 
 
 

Klänningen

Tog bara på den svarta men dom är likadana! Halv nöjd med hur bilderna blir haha 

Grymt mysig dag

Hej underbar ni, har inte riktigt haft tid till att blogga idag har det kännt som. 
Clara bor i floda så vid 12 tiden drog vi till lerum och sen vidare till stan där vi käkade thai och även gick runt i stan och shoppade lite, jag hittade två likadana klänningar på hm en i svart och en i vit! Väldigt enkla och super sköna och kostade bara 99 kr!!! så det var verkligen hur värt som helst Hittade även en tröja som jag verkligen vill ha så kanske ska köpa den imorgon. Men denna dagen har verkligen varit jätte mysig med min saknade Clara 
Kraaaaaam 

 

Myskväll

Hej Hej
Är hos Clara nu, kom hit för en halvtimme sedan och det ska bli jätte mysigt att vara med henne för har verkligen saknat henne! Så nu ska vi kolla film och verkligen mysa till det så sover jag här inatt! Puss


Snabbmat

Efter allum så käkade vi en snabbis på Oves och sen fort hem för pappa skulle iväg och nu passar ja min lillebror
Ville bra uppdatera lite, puss


Nolita jacket

Mitt senaste köp ! 
 

Black & White


wonderful

ÅHHH, har sovit exakt lika skönt inatt också och nu har jag äntligen orkat mig upp ur sängen! 
Idag skulle ja egentligen träffat clara men jag ska passa min lillebor senare så blev inte mycket tid över 
så ska träffa henne imorgon istället, har inte träffat henne på jätte länge så ska bi härligt att prata om allt 
Men vid 1 tiden åker jag till allum och möter pappa där och sen hem till honom, samma tråkiga dag haha 
puuuusssss
 
 

me me me me


i natt

Nu står jag och väntar på att mamma ska hämta mig hos pappa för sover hos henne inatt! Ska bli mysigt för har varit hos pappa i 1 månad nu, så sover hos mamma lite då och då. Kyysss


Bästa lillebror


Amerikanska pannkakor


Sovit gott??

Det har jag gjort ialla fall, har nog aldrig sovit såhär skönt på länge så det var riktigt gött. Men nu ligger ja fortfarande i sängen och ska nog snart gå upp och fixa lite frulle, maybe pancakes 
Sen ska jag iväg med pappa och fixa en sak och även klippa mig om det fanns tid
Hoppas ni får en bra dag även fast vädret är skit.. puusss 
 

the perfect outfit

  

Today's walk & photos


Liseberg

Som ja sa innan så fyller min syster år idag och i lördags var vi på liseberg med släkten och käkade på resturang och även spelade 5 kamp! Var verkligen jätte mysigt, efter vi var klara stannade jag och elin kvar på liseberg och åkte lite saker :) Asså jag tycker liseberg är så sjukt kul och mysigt att vara på med kompisar eller familj 
Så lite bilder från den dagen blir i detta inlägget 
 

Staden

Heellu!
Gick ut vid 12 tiden för att köpa present till min syster som fyller 18 år idag!
Så STORT grattis till världen bästa syster! Tog även en lunch med pappsen och nu ska vi åka hem så får ja se vad som händer. puss


Lite Om Mig

Hur gammal är du?
16, fyller 17 detta året 
 
Har du några syskon?
Ja en hel syster som är 18 sen har jag 4 halvsyskon också
 
Vart föddes du?
Göteborg
 
Är dina föräldrar skilda?
Ja sen ja var typ 3 tror jag.. 
 
Vad har du gjort i dag?
ingenting, bara ätit frukost och legat i soffan! haha
 
Vilken film såg du senast?
Madagaskar 3
 
Vem ringde du senast?
Pappa
 
Vilken färg är dominerande i din garderob?
hhmm.. ingen speciell så 
 
När vaknade du i dag?
08.00 -.- 
 
Vilken är din favorithögtid?
Julafton & Midsommar
 
Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Vart som helst bara det hade vart varmt och skönt :) 
 
Hur vill du tillbringa din pension?
Vill bo utomlands!
 
Har du någon gång brutit ett ben?
Nej
 
Vilket stjärntecken är du född i?
Skytt
 
Vilket är ditt favoritgodis?
Sura & salta
 
Vad sa du senast?
haha inte sagt något idag! 
 
Vilken är din favoritaffär?
Zara, Tara & Fiorucci
 
Hur många gånger har du flyttat?
Med min mamma 2 gånger & pappa har flyttat typ 5 gånger tror jag 
 
Senaste filmen du såg på bio?
Johan Falk 
 
Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?
Under kudden oftast 
 
Är du blyg?
Är alltid blyg med folk i början men inte när ja är med folk ja känner bra 
 
Vilken var den sista konserten du var på?
Justin Bieber !!!! 
 
Vad heter du i andra namn?
Antonia
 
Har du några husdjur?
En katt
 
Vill du gifta dig?
JAA ! 
 
Var växte dina föräldrar upp?
Göteborg
 
Har du svenskt ursprung?
Ja 
 
 

Stockholm 20/4 - 23/4

Godmorgon ! 
Har en massa bilder från när jag och elin var i stockholm, var där för att kolla på min älskling ( Justin Bieber) och det var den bästa dagen i mitt liv, vill bara tillbaka och få kolla på honom igen och hade gjort allt för att få träffa honom men sån tur hade inte jag.. men ialla fall vi var där 3 nätter så fotade rätt mycket på dagarna och även lite shopping men lägger inte ut det nu, men här kommer lite av bilderna! Adiooosss Amigooos 
 
 
 
 
 

Massvis med Foton

 
 
Det är ju en massa saker jag har gjort under tiden ja inte bloggat så jag tänkte göra lite olika inlägg om olika tillfällen där det hänt något eller varit något speciellt under denna tiden med lite foton och sånt! Hoppas ni tycker att det ska bli kul. Tror jag har bilder från Stockholm, bilder när ja och ellen varit ute och fotat, från liseberg, och lite allmänt från det senaste.. Får se hur mycket ja hittar bland mina bilder som kan vara roligt för er att se, jag själv tycker det är mycket roligare med en blogg som har mycket bilder och mindre text än bara massa text för det orkar man inte alltid läsa, Truueeeeee ???
 

Amaaaazing

Hej Hej 
 
Nu är jag äntligen tillbaka med bloggandet fast här på blogg.se och det är underbart för har saknat att blogga jätte länge nu men har inte hittat någon som kunde göra design & sånt men nu hittade ja äntligen en och är verkligen super nöjd med allt och rekomendera henne starkt om någon är intresserad! Länk till hennes blogg där information om allt finns hittar ni längst ner i fältet till höger. Puss & Kram
 
 
 

RSS 2.0