Oh cant wait

Bokade en resa för ett tag sedan till Thailand, det har varit bestämmt länge men jag, min syster och Elin är det som ska åka ner i december och vara där 3 veckor, huuuuur underbart ???? Längtar hur mycket som helst 
Min pappa åker redan om en vecka, kommer sakna han och då blir det ännu mer underbart att komma ner dit för att hälsa på honom, goy och min lillebror!!!!! Helt spiiidad, vill åka nu hahaha :) Men har något att längta till ialla fall
 
(haha fast nu är det bara 73 dagar kvar, denna bilden e från förra veckan) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå varför ska din pappa åka tidigare och vem är goy ? Förtod inte riktigt! Kram

2013-10-04 @ 18:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0