ojojoj

Har verkligen bott i mitt rum sen fredags kväll, helt sjukt!! Var ju sjukt trött efter fredagskvällen och mådde inte bra igår, kunde inte äta så mycket å sånt och idag är ja exakt lika trött men kunde ialla fall äta. 
Haha igår reste ja mig typ inte en ända gång typ för min syster kom upp med mat men gud jag 
har verkligen varit inlåst för mig själv, depp mooode typ hahahhah. men men så kan det bli 

Min kamera är hos Albin så har inte heller kunnat ta kort, lovat att visa när ja har på mig min vinterjacka så de ska ja göra nu i veckan när ja fått min kamera. Men nu måste ja plugga för kom på att ja ska ha matte test imorgon och även vara klar med tre stycken intervjuer haha :) Bye byee 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0