Sorry

Har faktiskt glömt av bloggen nu det senaste, inte tänkt på det alls men nu så ploppade det upp att ja måste blogga. Klockan är kvart i 9 och ja är vaken ??!! Dock så somnade ja typ halv 11 igår så är inte så konstigt men ja kan verkligen inte somna om! 
 
Igår färgade jag mitt hår också, kan varit det dummaste jag gjort men men, jag satt hos frisören från halv 4 till halv 8 och det var sånt kaos, men kom därifrån med MÖRK brunt hår och de passar ja inte i, kanske vänjer mig 
Men dom sa att detta kommer släppa för ingen färg fastnar på mitt hår, ja färgade det 4 gånger igår, de var 
helt sjukt verkligen !! Ska visa bild på det senare. För mig känns det som de är så mörkt som på bilden 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0